Jak zvládnout zkouškové období

Zkouškové období znamená pro většinu studentů stres. Zároveň jsou kladeny zvýšené nároky na funkce mozku – paměť a koncentraci. Existují přírodní látky, které mohou pomoci při zvyšování mozkové činnosti a zvládání stresu.

B komplex – komplex vitamínů B je stěžejní pro správné fungování nervového systému.  Je důležitý pro zvládání stresových situací.  Zlepšuje spánek a náladu.

Korejský ženšen, sibiřský ženšen či indický ženšen – ženšeny pomáhají organismu vypořádat se s fyzickou, psychickou i mentální zátěží. Zvyšují životní energii. Pomáhají zlepšit paměť a schopnost koncentrace. Působí proti únavě.

Lecitin – Je součástí nervového přenašeče acetylcholinu a je potřebný pro normální mozkové funkce. Blahodárně působí na paměť.

Speciální kombinované přípravky proti únavě či na zlepšení mozkové činnosti:

Gold specifics energy modulátor – Speciální směs, která podporuje energii organismu, zvyšuje vitalitu, odolnost a adaptabilitu organismu na stres. Chrání organismus před účinky škodlivých civilizačních vlivů. Obsahuje směs ženšenů, koenzym Q 10, niacin, vitamín B12 a kyselinu alfa-lipoovou.

Mozkové nutriety – Aminokyseliny, vitamíny skupiny B, lecitin a jinan dvoulaločnatý zlepšují mozkovou činnost. Jsou vhodné pro manažery, studenty, lidi trpící stresem, depresí či degenerativním onemocněním nervového systému.

Čvc 29, 2014 | Posted by in Informace o vitamínech B | 0 comments